reklama

Hokejová delikatesa alebo hokejový odvar?

Sledujeme vôbec v týchto dňoch vrchol extraligy? Niečo mi tam chýba. Kvalita, šmrnc, napätie, rivalita, srdce, bojovnost, zanietenie? Všetko! Ani jeden z úvodných domácich zápasov oboch mužstiev nebol vypredaný! Hanba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Košiciam sa ani tak nečudujem, 6.rok po sebe finále, odišli najväčšie opory, majú najväčší rozpočet, opäť postup do finále- jednoducho nuda. Sám som prekvapený, že ešte toľko ľudí chodí na hokej. Ale Zvolen, celosezónny líder, dlhé roky nehrali finále, čakal som, že im "spadne" štadión, namiesto toho priemerná sezónna návšteva niečo cez 2000 divákov, ani raz nevypredali štadión, smutné. Majú síce očividne väčšiu túžbu po titule, ale nie je tam taký entuziazmus, aký by som čakal. Keď Košice čakali takmer 10 rokov na titul a vyrovnali stav finálovej série z 0:3 na 3:3, vyše 8300 ľudí po stojačky kričali CHLAPCI BOJOVAŤ! Zimomriavky. To chýba celej súčasnej sérii. Chýba mi obrovská rivalita so Slovanom, chýba mi prekrikovačka vypredaného zimáku Dukla- Trenčín, chýba mi rozbitá papuľa Libu v r. 99 ,keď snáď ani jeden fanúšik neostal chladný, keď hokej bolo cítiť na každom kroku!
Rešpekt pre Nitru a Piešťany, tam ešte bolo cítiť ten správny náboj. Bratislava sa smeje, Slovensko plače. Nie sú sponzori, nie sú peniaze, kvalitní hráči odchádzajú do zahraničia, aké je riešenie? Ja fakt neviem, ale chcem späť poriadny hokej...

Viktor Mihok

Viktor Mihok

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vášnivy športový fajnšmeker:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu